GOOGLE SHOPPING რეკლამა: ინტერნეტ მაღაზიის პროდუქციის რეკლამირება

Google Shopping რეკლამა: დაიწყე პროდუქციის მყისიერი რეალიზაცია ონლაინ! გაზარდე ონლაინ მაღაზიის ცნობადობა!

გუგლის შოპინგ რეკლამა. Google Shopping რეკლამა. ონლაინ მაღაზიის გარეკლამება. ინტერნეტ მაღაზიის რეკლამირება.
Google Shopping რეკლამა – პროდუქციის კატალოგი საძიებო სისტემაში

რა არის Google Shopping რეკლამა?

Google shopping არის ინტერნეტ რეკლამის სახე, რომელიც გაძლევთ შესაძლებლობას საძიებო სისტემაში გაიტანოთ თქვენ ონლაინ მაღაზიაში განთავსებული სრული კატალოგი პროდუქციის კატეგორიების, ქვეკატოგორიების და ბრენდის მიხედვით. ზუსტი ტარგეტირების საშუალებით მოახდინოთ მიზნობრივ აუდიტორიაზე გასვლა და სარეკლამო ბიუჯეტის რაციონალური ხარჯვის პირობებში მიიღოთ პროდუქციის ონლაინ გაყიდვების მაქსიმალური შედეგი.

რატომ უნდა განათავსო პროდუქცია Google-ში?

პროდუქციის განთავსება Google-ს საძიებო სისტემაში საუკეთესო საშუალებაა პროდუქციის პოპულარიზაციისთვის და რეალურად უდიდესი წვლილი შეაქვს გაყიდვების ზრდაში.
„შოპინგის“ რეკლამა Google-ში ეს არის თქვენი პროდუქციის ყველაზე წარმატებული გაყიდვის არხი ინტერნეტ სივრცეში. ასევე გზა, რომელიც ეფექტური სარეკლამო კამპანიის პირობებში მინიმალური დანახარჯებით მოგიტანთ მაქსიმალურ შედეგს.

რა სახის ინფორმაცია გადის საძიებო სისტემაში Google Shopping სარეკლამო კამპანიით?

Google shopping რეკლამა შეიცავს პროდუქტის მდიდარ ინფორმაციას, როგორიცაა პროდუქტის სურათი, ფასი, სავაჭრო სახელი და პროდუქტის შეფასება. ანუ, პროდუქტის ყველა მნიშვნელოვანი ატრიბუტი.

სად გამოჩნდება თქვენი რეკლამა Google-ში?

გუგლის შოპინგ რეკლამა
Google Shopping რეკლამა

• Google Shopping Tab – გარკვეულ ქვეყნებში;
• Google-ს საძიებო სისტემაში, ტექსტური რეკლამისგან გამოყოფილ ადგილზე TOP პოზიციებზე და Google image search-ში;
• Google-ს პარტნიორ ვებ საიტებსა და აპლიკაციებში;
• Google Display Network-ში, რომელშიც შედის YouTube, Gmail, და Google Discover.

Google shopping სარეკლამო პოლისის მოთხოვნები

ინტერნეტ მაღაზიების მიმართ, რომლებიც ახდენენ პროდუქციის ფართო ასორტიმენტის კატალოგების შეთავაზებას გუგლს მკაცრი მოთხოვნები აქვს. მოთხოვნები გამოიხატება ყველა იმ კრიტერიუმებში, რისი დაკმაყოფილებაც აუცილებელია. განსაზღვრულია პროდუქციის სახეობები, რომელთა რეკლამირება საერთოდ აკრძალულია. პირველ რიგში აუცილებელი პირობაა ონლაინ მაღაზიამ გაიაროს შემოწმება ე.წ „Legal“ მხარეზე და მიიღოს თანხმობა პროდუქციის მონაცემთა ბაზის შექმნაზე. გარდა ამისა, მნიშვნელოვანი ფაქტორებია: ონლაინ მაღაზიის ძრავი, ტექნიკურად გამართული მუშაობა, უსაფრთხოება, პერსონალური მონაცემების დაცვის უზრუნველყოფა, მარტივი ნავიგაცია, ანგარიშწორების მეთოდები და სხვა.

რას გთავაზობთ?

“AdSource” გთავაზობთ თქვენი პროდუქციის პოპულარიზაციას ვებ სივრცეში ეფექტური სარეკლამო სტრატეგიებით. ზუსტ “ტარგეტირებას”, ფოკუსირებას მიზნობრივ სეგმენტზე და მარკეტინგული რესურსის რაციონალური ხარჯვის პირობებში პროდუქციის გაყიდვების მნიშვნელოვან ზრდას.

ინტერნეტ მაღაზიის დამზადება

„სწორი არჩევანი წარმატების საწინდარია“

ონლაინ მაღაზიის გარეკლამება გუგლში, ინტერნეტ მაღაზიის რეკლამირება, internet magaziis reklamireba. onlain magaziis gareklameba google. პროდუქციის რეკლამირება, პროდუქტის გარეკლამება გუგლში. გუგ შოპინგ კამპანია. Google shopping კაპმანია.

Tags: